close

  • Być wiernym Ojczyźnie mej, Rzeczypospolitej Polskiej
  • AKTUALNOŚCI

  • 25 września 2017

    Konsulat Generalny RP w Stambule poszukuje kandydatów do pracy w Referacie Administracyjno-Finansowym.

    Wymagania:

    1)     Znajomość języka polskiego w stopniu co najmniej średnim (B2);

    2)     Znajomość języka tureckiego w stopniu co najmniej średnim (B2);

    3)     Obywatelstwo tureckie;

    4)     Prawo jazdy kategorii B;

    5)     Umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu Office;

    6)     Niekaralność;

    7)     W przypadku mężczyzn uregulowany stosunek do służby wojskowej.

     

    Przykładowy zakres obowiązków będzie obejmował:

    1)     Praca na komputerze;

    2)     Dokonywanie zakupów na rzecz placówki;

    3)     Przygotowanie pism w języku tureckim;

    4)     Prowadzenie pojazdów placówki;

    5)     Inne zadania zlecone przez kierownika referatu.

     

    Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie CV na adres istanbul@msz.gov.pl do dnia 4 października 2017 r. włącznie.

    Nadsyłane CV powinny zawierać następującą klauzulę:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). 

     

    KG RP w Stambule zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

    Drukuj Drukuj Podziel się treścią: